närvitvåblirtre

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Milos babyhörna

Av lisa - 21 maj 2010 23:05



Lång dag idag igen, promenad bort till mammas jobb på förmiddagen, skulle kopiera upp en låttext på finare papper. Kramp & håll påvägen dit, samma sak hem, det är då man njuter av att vara gravid och tung haha! Usch nä, det är det tråkiga mitt i allt det underbara :)

Efter det kom Tina och min mussemilda hit på besök, vi åt gräddglass med varm hallonsås och lite te till det, farligt gott! Sen busa matilda ihjäl sig här hemma, det är väldigt mycket "titta" nu och härma alla djuren. Men det är bara mysigt och lyssna på :) Dom åkte hem så kom pappa hem och fick köra ut med mig till toftanäs och handla en sak, vi körde in om och hälsade på Camilla och Stefan, våra gamla grannar. Burger king till middag, är FORTFARANDE mätt kan jag säga.. Nu har jag grejat lite mer i gossens babyhörna i rummet, är faktiskt jättenöjd, fick upp bokstäverna på väggen också som jag hade köpt!            


    
      mussemilda                           Såhär fint blev det med bokstäverna på väggen :)


Nu har jag nog slitit ut mig alldeles förmycket för idag, men allt för han i magen.

Just nu saknar jag hans pappa, han är ute och ränner, det får han lov och göra, men sen är det stopp ;) då får han BARA va med mig och Milo nanana :)


sov gott alla!




                                                              


 
 
Ingen bild

Beckis

23 maj 2010 20:33

Du får lägga upp lite fler bilder! :)
På magen och på ditt rum och så :)
Jag är nyfiken på h7ur din mage ser ut :P

 
Ingen bild

lisa

24 maj 2010 15:03

Jag ska försöka bli lite duktigare med bilder, jag lovar, va roligt att du är så nyfiken :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lisa - 21 juni 2010 18:39

    SÅ nu har jag bestämt mig för en sak, tänker inte skriva en rad till här förrän Milo är ute ur magen.     ...

Av lisa - 20 juni 2010 21:45

                                                                                                                                                          ...

Av lisa - 20 juni 2010 21:14

  Till Milo från Farmor Annika, Micke och Faster Julia.       Till Milo från Monica, Klaus, Emma och Simon   Idag ringde Mathias hjärtat och väckte mig och frågade om jag ville åka en runda till hans mamma, självklart ville jag det, så vi blev hä...

Av lisa - 19 juni 2010 20:05

SÅ, nu har jag kommit hem efter en tur till småbåtshamnen och en stor mjukglass med en jävla massa strössel på haha! Just nu sitter jag och stör mig på min "if nerräknare" till när bebisen ska komma längre ner på vänster sida på bloggen, den "tä...

Av lisa - 19 juni 2010 14:47


   19 Juni idag & Bröllopet som dom tjatat om i ett år är här nu.. haha.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, bröllopet är väl roligt men lite trist att det är så uttjatat redan innan bröllopsdagen kom såklart. Just nu sitter jag mest och fundera...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards