närvitvåblirtre

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av lisa - 24 maj 2010 20:12


Mitt fina pris som jag fick hem i brevlådan!

Vann en liten tävling på Jennifers blogg och fick välja

ett pris på en hemsida, dom är ju så jävla söta byxorna, ellerhur? :)


Kan passa på och säga grattis till Jennifer för hennes lilla fina snäcka Tindra :)

och tack så mycket för byxorna!


http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/

Av lisa - 24 maj 2010 16:32

      

Magen mår bra, men jag mår mindre bra, förkylningen har tagit över helt.

Känns som om hela huvudet ska sprängas i bitar, ingenting smakar något :(

Men pappa överraskade med en mozzarella & parma ciabatta från mitt favorit matställe så den ska ner!


Fy vad man kan känna sig tråkig när man är gravid, orkar knappt röra mig utanför dörren längre, får kämpa för att ta mig till skolan.

Men det är ju så det är, och det kommer va värt det :)


Matdags nu, sen ska jag fundera ut vad jag ska överraska mamma med på morsdag, för hon är verkligen värd något speciellt just detta året för att hon står ut med mig haha, jag tror jag har en idé men man blir ju inte precis rik av att få barn så får se om man har råd..


  

Av lisa - 24 maj 2010 00:13


Hej, nu ska jag mest gnälla lite tänkte jag, ligger just nu och har feber och är dunder förkyld :( Känns som om hela jag ska sprängas snart, te & strepsils i mängder!


Igår överraskade mathias mig med att komma hit, han ringde egentligen bara för att höra hur det va men sen sa han att han saknade mig och bad mig öppna porten :O så va han där utanför! Romantiken är på hög nivå hihih..


Idag grillade vi på sege med hans vänner, galna grabbar det där men det gillar vi.

Dom tar hand om mig så bra, "sitt ner så fixar vi allt" åhhh kan det bli bättre?


Känns som om jag har världens finaste pojkvän och jag VET att jag snart han världens finaste son också :)


Fixade även lite mer i babyhörnan igår, inte helt klart men ändå, är jättenöjd!



                       

     Syns det att det är milos hörna? ;)                                         Tjocka magen!!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards