närvitvåblirtre

Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

Söndag hos mathias mamma

Av lisa - 20 juni 2010 21:14

  Till Milo från Farmor Annika, Micke och Faster Julia.       Till Milo från Monica, Klaus, Emma och Simon


Idag ringde Mathias hjärtat och väckte mig och frågade om jag ville åka en runda till hans mamma, självklart ville jag det, så vi blev hämtade. När vi kom dit såg man verkligen hur mattes ögon lös upp när han fick syn på sin lillasyster Julia hihi. Det va ett tag sen jag själv träffade henne, så stor hon hart blivit! Supersöt! Pratar helatiden och är i den där riktiga mysåldern :) Vi blev bjudna på middag och god efterrätt, dessutom fick Milo massor av presenter av dom, fick inte med alla på bilden men iallafall det mesta, så himla fint! Han är redan bortskämd :O

När vi kom hem så hade Monica varit här med ännu mer presenter till Milo

(som inte har lurat sig ut än)

Lägger in en bild på den jättejättefina bärselen också! :)

Ska vila mig nu, ont ont ont..


 

 
 
Jennifer - 16år & nybliven mamma

Jennifer - 16år & nybliven mamma

21 juni 2010 09:33

Säker på att du är gravid? Din bebis borde kommit vid det här laget! ;0

http://hallonbehovstillkakan.blogg.se

 
Ingen bild

lisa

21 juni 2010 18:35

HAHAHA jag började också fundera på om det verkligen är en bebis som rör sig i min mage :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lisa - 21 juni 2010 18:39

    SÅ nu har jag bestämt mig för en sak, tänker inte skriva en rad till här förrän Milo är ute ur magen.     ...

Av lisa - 20 juni 2010 21:45

                                                                                                                                                          ...

Av lisa - 19 juni 2010 20:05

SÅ, nu har jag kommit hem efter en tur till småbåtshamnen och en stor mjukglass med en jävla massa strössel på haha! Just nu sitter jag och stör mig på min "if nerräknare" till när bebisen ska komma längre ner på vänster sida på bloggen, den "tä...

Av lisa - 19 juni 2010 14:47


   19 Juni idag & Bröllopet som dom tjatat om i ett år är här nu.. haha.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, bröllopet är väl roligt men lite trist att det är så uttjatat redan innan bröllopsdagen kom såklart. Just nu sitter jag mest och fundera...

Av lisa - 18 juni 2010 14:30


  Andra dagen över tiden, börjar bli lite otålig om man säger så?!   Vakna hos Mathias idag, låg och tittade på en dryg film på canal+ tills han vaknade. Då gick vi ut i trädgården och åt frukost, sen satt och mös lite vid poolen. Men solen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards