närvitvåblirtre

Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

En härlig dag med mathias

Av lisa - 15 juni 2010 22:15


Hade en helknasig natt, vi vaknade av precis allt, hade så ont i hela kroppen så mathias fick dra upp mig ur sängen och gå rundor i lägenheten med mig.

Han kliade mig på ryggen tills jag somnade om och själv fick han knappt en blund den stackaren. Jag vet verkligen inte vad jag hade gjort utan honom den natten.


På morgonen gick vi upp och umgicks med mamma en stund, åt lite och så men va supertrötta såklart så gick och la oss rätt fort igen och DÅ, då gick det och sova men då försov vi oss till barnmorskan såklart haha, vaknde fem över tre och skulle va där halv fyra. Stressade iväg som galningar, men vi kom faktiskt i tid ?!?! Imponerande, även om jag andades som om jag hade sprungit ett maraton när jag väl kom fram hahah..Hos Barnmorskan snackade vi lite om den hemska klådan jag har på magen, men det är bara bristningarna som kliar, hoppas på bebis snart så man får bara stå ut. Hon mätte magen som vanligt, 37 cm nu, ingen liten kula! Sen lyssnade vi på hans lilla hjärta såklart, älskar och höra det tillsammans med matte, båda skiner upp som solar när vi hör det lilla ljudet :D


Efter barnmorskan gick vi en runda på caroli, handlade chips, dippa & läsk till kvällen, fick bli tisdagsmys med en film kände vi så trötta som vi var. Vårt val av film är däremot helgalet, vi såg nyss "the collector", ingen av oss rörde dippan, satt bara och gapade och höll halvt för ögonen så jäkla äckligt allt var! hahah.. Men den va ändå bra trots allt ;) Ska sitta en stund på balkongen nu sen in och

lägga oss!

Natti natti..

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lisa - 21 juni 2010 18:39

    SÅ nu har jag bestämt mig för en sak, tänker inte skriva en rad till här förrän Milo är ute ur magen.     ...

Av lisa - 20 juni 2010 21:45

                                                                                                                                                          ...

Av lisa - 20 juni 2010 21:14

  Till Milo från Farmor Annika, Micke och Faster Julia.       Till Milo från Monica, Klaus, Emma och Simon   Idag ringde Mathias hjärtat och väckte mig och frågade om jag ville åka en runda till hans mamma, självklart ville jag det, så vi blev hä...

Av lisa - 19 juni 2010 20:05

SÅ, nu har jag kommit hem efter en tur till småbåtshamnen och en stor mjukglass med en jävla massa strössel på haha! Just nu sitter jag och stör mig på min "if nerräknare" till när bebisen ska komma längre ner på vänster sida på bloggen, den "tä...

Av lisa - 19 juni 2010 14:47


   19 Juni idag & Bröllopet som dom tjatat om i ett år är här nu.. haha.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, bröllopet är väl roligt men lite trist att det är så uttjatat redan innan bröllopsdagen kom såklart. Just nu sitter jag mest och fundera...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards