närvitvåblirtre

Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

supergravid och superförkyld

Av lisa - 24 maj 2010 16:32

      

Magen mår bra, men jag mår mindre bra, förkylningen har tagit över helt.

Känns som om hela huvudet ska sprängas i bitar, ingenting smakar något :(

Men pappa överraskade med en mozzarella & parma ciabatta från mitt favorit matställe så den ska ner!


Fy vad man kan känna sig tråkig när man är gravid, orkar knappt röra mig utanför dörren längre, får kämpa för att ta mig till skolan.

Men det är ju så det är, och det kommer va värt det :)


Matdags nu, sen ska jag fundera ut vad jag ska överraska mamma med på morsdag, för hon är verkligen värd något speciellt just detta året för att hon står ut med mig haha, jag tror jag har en idé men man blir ju inte precis rik av att få barn så får se om man har råd..


  

 
 
Ingen bild

Beckis

24 maj 2010 18:24

Hur länge har du och Mathias varit tillsammans?

 
Ingen bild

lisa

24 maj 2010 20:05

Vi träffades hösten 2008, blev tillsammans i januari 2009 :) Det har varit upp och ner, men är lyckligare än någonsin nu!

 
Ingen bild

Beckis

24 maj 2010 20:26

Jag förstår dig, jag har läst din blogg och jag har läst hallonbehovstillkakan's blogg ett tag nu och jag blir ju sjukt bejbisugen jag med. Jag har bara ett problem, jag har inte varit tillsammans med killen såå länge x)

 
Ingen bild

lisa

24 maj 2010 20:36

Så du är bebissugen? va roligt!
han är inte så bebissugen då eller? haha
Men de e ju bara risken för att bli lämnad med bebisen när man har varit tsm så pass kort tid.
Vi va egentligen inte heller redo, men det ska gå! :)

 
Ingen bild

Beckis

25 maj 2010 08:42

jag vill också att det ska gå :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lisa - 21 juni 2010 18:39

    SÅ nu har jag bestämt mig för en sak, tänker inte skriva en rad till här förrän Milo är ute ur magen.     ...

Av lisa - 20 juni 2010 21:45

                                                                                                                                                          ...

Av lisa - 20 juni 2010 21:14

  Till Milo från Farmor Annika, Micke och Faster Julia.       Till Milo från Monica, Klaus, Emma och Simon   Idag ringde Mathias hjärtat och väckte mig och frågade om jag ville åka en runda till hans mamma, självklart ville jag det, så vi blev hä...

Av lisa - 19 juni 2010 20:05

SÅ, nu har jag kommit hem efter en tur till småbåtshamnen och en stor mjukglass med en jävla massa strössel på haha! Just nu sitter jag och stör mig på min "if nerräknare" till när bebisen ska komma längre ner på vänster sida på bloggen, den "tä...

Av lisa - 19 juni 2010 14:47


   19 Juni idag & Bröllopet som dom tjatat om i ett år är här nu.. haha.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, bröllopet är väl roligt men lite trist att det är så uttjatat redan innan bröllopsdagen kom såklart. Just nu sitter jag mest och fundera...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards