närvitvåblirtre

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av lisa - 3 juni 2010 23:53


Kämpade verkligen inatt för att  få sova så utmattad som jag verkligen är, tror ni inte att jag har fått världens hosta då också? En sådan som man verkligen VAKNAR av. Håller nog på att bli tokig nu !!


Men skulle fika hos min bror och Tina idag, min lilla mussemilda charmade mig totalt, hon har lärt sig flörta nu och hon är såå härlig när hon gör det!

Mamma hade tagit med sig kanelbullarna jag gjorde för någon dag sen till fikat där och nu gjorde hon som jag sa till henne, att inte säga att jag har gjort dom förrän någon har sagt "mmm va goda!" HAHA :)

Tina tog lite bilder på mig med systemkameran, men dom har jag inte fått än, får ladda upp dom sen på den fina magen.


Sen körde vi vidare och hämtade skötbordet vi har köpt, jättefint är det!

Sen hem till syrran en runda, övade glosor med Casper, sen skulle jag hjälpa honom och hitta kläder till en tävling dom ska ha i skolan imorgon.Vem som är bäst utklädd till hip-hopare. Han kommer LÄTT vinna!

Det är faktiskt skitroligt och se mammas energi med att göra syrrans barn glada, spelar spel, läser böcker och busar trots att hon har huvudvärk eller är supertrött.

Hon kommer bli världens bästa mormor till lilla Milo, känns tryggt och ha henne här hemma alltid som stöd..


Home sweet home nu, har precis fått massage, har så ont så lycka till att sova inatt.. IGEN.. natti allihopa!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards