närvitvåblirtre

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av lisa - 5 juni 2010 16:42

Nu har jag varit dålig på att uppdatera, speciellt när det faktiskt hänt något speciellt..


Mitt i natten mellan den 4:e - den 5:e Juni satte den värsta känsla jag någonsin känt igång, hela ryggen krampade och det började trycka på, värkar va det!

Och dom började komma regelbundet, var 8:e minut kändes det som om någon försökte hugga ryggen av mig. Ringde Mathias och allting som kom hit superfort och satt upp och höll mig sällskap halva natten under tiden dom pågick, men sen hände något konstigt, tiden emellan dom ökade, till slut var det 16 minuter mellan värkarna sen försvann dom helt?!?! HAN LURADE MIG DEN BUSUNGEN !!!!

Det va alltså inte dags då heller, men nu är det bara och hålla i sig...


Under fredagen mös jag med mathias, sen kom mamma hem och vi hade tjejkväll (matte hade gått då) för pappa var i danmark till halv tre inatt.. Jag sov bort halva kvällen för jag var utmattad efter natten såklart. Men resultatet blev att jag inte sov ett dugg inatt haha. Nu ska jag göra mig klart för grillkväll hos min bror.


puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards