närvitvåblirtre

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av lisa - 19 juni 2010 20:05

SÅ, nu har jag kommit hem efter en tur till småbåtshamnen och en stor mjukglass med en jävla massa strössel på haha!


Just nu sitter jag och stör mig på min "if nerräknare" till när bebisen ska komma längre ner på vänster sida på bloggen, den "tänker" såna elaka saker som "bebisen tvekar visst" & "oj, jag är visst lite sen" PLUUUUS att jag har märkt att om man klickar på bebisen så vinkar den :| Hur läskigt är inte det?!? Tur att jag sitter och stör mig på såna viktiga saker och dessutom delar med mig av det ;)


Av lisa - 19 juni 2010 14:47

   19 Juni idag & Bröllopet som dom tjatat om i ett år är här nu.. haha..

Jag vet inte riktigt vad jag tycker, bröllopet är väl roligt men lite trist att det är så uttjatat redan innan bröllopsdagen kom såklart. Just nu sitter jag mest och funderar på att jag skulle varit påväg till Spanien idag egentligen, men det blev ju ändrade planer! Hade varit skönt med en resa men det går ju inte och jämföra med den presenten som jag kommer få (som nu är 3 dagar över tiden)


jaja, grattis viktoria ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards