närvitvåblirtre

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av lisa - 2 juni 2010 22:18


Skrev ett jättelångt inlägg igår men såklart hände något så allt bara försvann och det fanns inte en chans att jag skulle skriva om allt det där igen !!   


Kan skriva lite om gårdagen ändå, va hos läkaren sen vidare för att ta blodprov.

Är ju tvungen och göra om det där blodprovet för jag är negativ och allt vad det nu innebar. Såklart fick dom knappt ut något blod i ena armen så fick sticka i andra med. Men hellre det än stick i fingret.. haha


Efter blodprovet, åt jag frukost med mamma på espresso house så mötte Mathias oss där, sen gick han och jag till barnmorskan.

Allt är fortfarande som det ska förutom att järnnivån fortfarande är dum mot mig trots alla jordgubbar jag klämmer i mig varje dag!

Det va mysigt att ha med Mathias, efteråt fick jag en present av honom som jag egentligen skulle få efter den lille hade kommit men han kunde väl inte hålla sig hihi. Det är jag glad för! Han känner verkligen mig och vet hur han ska göra mig till den lyckligaste för jorden..   


Och nu om denna dagen, vaknade tidigt och pappa hade gjort frukost till mig :O haha gott som satan! Gjorde mig iordning och gick ut och mötte mamma vid hansa, den promenaden va nog nära på att sätta igång mig men tyvärr hände inget. Vi köpte en skötväska (det va på tiden) och sen fikade vi på ett mysigt litet café här i närheten av oss. Men nu på kvällen stack vi och hämtade något jag har väntat såååååååååå länge på, vår BARNVAGN! :D Den är så fin och så perfekt!


Nu ska jag se unga mödrar o äta jordgubbar, natti!


 

Förresten, idag är jag 38 veckor gången ;) de ni !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards